sobota, 3 maja 2014

Time Lapse

Tańcz, tańcz mała baletnico. 
Tańcz tak, jak potrafisz. 
Tak powoli, tak płynnie, tak cudownie. 

Pokaż wszystkim, że jednak jesteś coś warta. 
Pokaż wszystkim, że jednak chcesz spełniać swoje marzenia.
Pokaż wszystkim to, czego ja nigdy się nie odważyłam pokazać.

Gdy byłam mała, marzyłam aby zostać baletnicą. Małą, cudowną, pełną talentu i aspiracji dziewczynką.
Gdy byłam mała, moje życie wydawało się bardzo kolorowe i łatwe. 
Gdy byłam mała, jedynym moim zmartwieniem był brak kijanek w wiaderku, które postawiłam dzień wcześniej z wieloma kijankami. 
Gdy byłam mała, miałam wszystko co chciałam...
Szczęśliwą mamę, śmiejącą się za każdym razem, gdy zrobię bądź powiem coś śmiesznego...
Wredną siostrę, z którą kłóciłam się dwadzieścia razy w ciągu doby...
Tatę, który z czasem przyjeżdżał coraz rzadziej...
Pamiętam, że każdą jego wizytę traktowałam jak urodziny, imieniny bądź inne święto.
Uroczego kolegę, z którym chodziłam do przedszkola... 

Chciałabym cofnąć czas. 
Chciałabym znów mieć osiem lat, kiedy bawiłam się w piaskownicy z koleżankami z klasy. 
Chciałabym znów mieć wszystko na swoim miejscu.

Kiedy wychodzę z domu, wszystko wygląda tak, jak chciałabym, żeby wyglądało.
Wszystkie budynki mają te same kolory, te same sklepy, sąsiedzi...

Jedyne co się zmieniło, to większy teren przy podstawówce. Pozostałości po zburzonym, opuszczonym budynku nadal widnieją.
Sąsiedzi też są nowi, ale tylko niektórzy. 

Wszystko wydaje się takie samo, jednak takie nie jest. 

Nie lubię zmian. 
Nie chcę ich, ponieważ to, co się już zmieniło... jest gorsze niż to, co było. 

Prawda jest taka, że wszystkie osoby z biegiem czasu się zmieniają. Ja też. 
Tęsknię za moją dawną rodziną.
Tęsknię za moją mamą, która już się nie uśmiecha tak często... 
Tęsknię za osobą, która była naprawdę szczera i rzadko zdarzało jej się oszukać kogoś...
Tęsknię za moimi kłótniami z siostrą, z którą już nie ma tak dobrego kontaktu jak przedtem...
Tęsknię za tym, jak rodzice świetnie potrafili się ze sobą dogadać...
Tęsknię za nimi razem.





Diana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz